من باید چی کار کنم , تا تو به باور برسی

دردمو به کی بگم , ای که برایم نفسی

نتونستم که بفهمم , واسه چی دلواپسی

تو خیال نکن که جای , تو رو میگیره کسی



تو با یک بهت غریبانه معصوم

تو با یک نگاه عاشق , ولی مظلوم

نمی دونم , این گناه چه کسی بود

که به ناباوری عشق , شدی محکوم



پشت یک ابر سیاه , نمی شه خورشیدو دید

در مهآلوده شب , آخر جاده رسید , آخر جاده رسید

وقتی از ناباوری , قلب تو پژمرده شد

سخت از دریای عشق , حتی یک قطره چشید



نمی دونی معنی دل بستنو , در اوج باور

وقتی که مستی می اسیر در حجاب ساغر

نمیدونی که چه سخت , شبو تا سحر دویدن

به طلوع صبح یک عشق , ولی هرگز نرسیدن



من باید چی کار کنم , تا تو به باور برسی

دردمو به کی بگم , ای که برایم نفسی

نتونستم که بفهمم , واسه دلواپسی

تو خیال نکن که جای , تو رو میگیره کسی





پشت یک ابر سیاه , نمی شه خورشیدو دید

در مهآلوده شب , آخر جاده رسید , آخر جاده رسید

وقتی از ناباوری , قلب تو پژمرده شد

سخت از دریای عشق , حتی یک قطره چشید



نمی دونی معنی دل بستنو , در اوج باور

وقتی که مستی می اسیر در , حجاب ساغر

نمیدونی که چه سخت , شبو تا سحر دویدن

به طلوع صبح یک عشق , ولی هرگز نرسیدن



من باید چی کار کنم , تا تو به باور برسی

دردمو به کی بگم , ای که برایم نفسی

نتونستم که بفهمم , واسه دلواپسی

تو خیال نکن که جای , تو رو میگیره کسی